mandag 23. januar 2012

Praktisk bestemor...

Det er skapt et nytt møbel her i huset:
Pickles sin Puff Granny
Veldig lett og veldig kjapp å hekle, og dermed veldig gøy!

Jeg har brukt to tråder med Cortina fra Sparkjøp og en tråd med Eskimo fra Drops.
Den ble litt mer sjøgrønn enn petrolblå,
men holder seg likevel innenfor fargeskalaen = )
Inni har jeg et grønt laken med en dundyne stappa inn.
Fast og fin i passformen og god å sitte på.
Første fargeklatt-detalj er ferdig!
(Og siden jeg kjøpte altfor mye garn, hekles det nå putetrekk...)

2 kommentarer:

  1. Ah, du er flink!!!
    Du tar opp bestilling sa du? Ja takk, da tar jeg en! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet du, hadde den ikke vært så himla tung, skulle jeg jaggu hekla en i helga og sendt avgårde!
      Det tar nemlig ikke lengre tid. Men som sagt, ganske så tung...
      Du får komme å hente den isdenen ; )

      Slett

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!