søndag 1. januar 2012

Kjapp oppsummering!

Riktig så godt nytt år til deg!!

Dagene her i huset suser avgårde, med et hint av jul i gangen...
Det er jo bare her det er plass til noe som helst, første etasje skal som sagt ribbes. Og jula ryddes bort i morra...
Her ser du hvordan huset ser ut akkurat nå = )
Jeg som trodde at halve stua skulle være ferdig revet til nå,
ja se, jeg tok grundig feil!
En liten vegg har fått av seg det ytterste laget og det er igrunn det...
Jeg føler tidsplanen allerede har sprukket!! Men det har den selvsagt ikke....
Jeg har funnet meg nydelige 1930talls-farger som skal bruke på detaljer i første etasje, knallfine dørhåndtak som gir et sus av 30tallet, innmari fin trapp og peis.
Så spørs det om budsjettet holder til denne trappa og peisen... Gulvet jeg har forelska meg i kan jeg bare glemme. Hvertfall med norsk pris.
Jeg får evt fri til Sverige. Inspirasjonsbilder kommer snart!
Plantegning på huset er landa, for så å bli plukka opp igjen. Ingeniøren får ikke helt bestemt seg. Jeg er derimot fornøyd...
Ellers i jula har jeg gått fra dette:
Til dette:
Forandring fryder, sies det og ja - jeg fryder meg.
Forandring blir det framover! Da særlig i huset.
Grundig oppdatering vil bli gitt...
Og tenk, i år blir kanskje kaaaanskje barnet vårt født!

Og med det hyggelige senariet ønsker jeg deg et feiende flott 2012,
med masse glede, gode opplevelser og morsomme overraskelser!


1 kommentar:

  1. Herlige fremtidsutsikter har dere :) Gleder meg til å følge dere videre

    SvarSlett

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!