søndag 6. november 2011

...til helga kanskje?

Jeg er en sånn en. Sånn som du ser på reklamen, de som burde.... til helga kanskje...
Og når helga kommer, ja -da blir jeg Albert Åberg og skal bare... først.
Dette fremmer ikke en effektiv handlingsplan! Dette fremmer ikke effektivitet idet hele tatt!
Tydelig bevis på dette så jeg jo på eksamen på fredag.
Det nytter ikke å skal lese til helga og skal bare noe annet først når man endelig later som at man skal sette seg ned med bøkene.
Jeg kan nevne flere ting!
# Pakkekalender til søster for eksempel. "Kanskje jeg skal lage en hel del til helga kanskje?? Oi, jeg må visst bare..."
# Eller hva med takrosetten i isopor jeg har hatt liggende i hvertfall et år som jeg aldri blir ferdig med å male? Det tar jo så himla lang til å mette alle isopor-porene, da er det lett å bare skulle noe annet først.
# Eller mailen jeg skulle ha sendt til sykehuset og spurt om noen kan holde foredrag for oss under Adopsjonsuka i uke 47... Det er to uker til og forespørsel er ennå ikke sendt. Jeg antar at et flott innlegg om hva man skal se opp for ved barnets helse utgår...
Jeg kunne nevt i det uendelige. Jeg er rett og slett en uheldig blandig av magasinet-reklame og Albert...
Men lærer jeg av det? Tydeligvis ikke....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!