søndag 18. september 2011

Fornuftig studentaktivitet....

Når man er en latnissestudent og skulle ha lest og skrevet oppgave hele tiden, er det deilig å koble ut med noe hyggelig ; ) Det er jo litt slitsomt å ha konstant dårlig samvittighet for hva man egentlig skulle ha gjort, men som man ikke orker å begynne på!
Så, hva har jeg gjort?
Joda, jeg er lagd idéplansje, eller moodboard om du vil, til barnerommet.
Og siden jeg ikke helt vet hvilken linje jeg skal legge meg på, må jeg jo lage flere varianter ; )

Jeg vet jeg skal ha hvitt som utgangspunkt; hvit Kiliseng, hvite flater, hvit bokhylle, kommode og annet vanlig inventar. Ved tildeling kommer jeg til å løpe rundt å plukke farger som passer til kjønnet på barnet.
Og ja, jeg er en rosajente....
Jeg synes Sebra har så innmari fine fargekombinasjoner på lekene sine, og det er slettes ikke umulig at jeg drar opp i en eneste butikk og handler bare gutte- eller jenteting fra Sebra. Se bare her:
Flyet i høyre hjørne er fra Normann Copenhagen

Maileghesten og Dog dørstopper (som har fått jobb som sengevokter hos oss) sitter allerede og venter.
Med Sebrating kan det ikke gå feil hvertfall!
Fargerikt, lekent og innmari søtt = )

Stay tuned for more idémyldring!

2 kommentarer:

  1. Hehe, jeg liker prioriteringen! Og jeg liker det du plukker ut!
    Sebra har så mye knallfint! Kasper har verdens fineste service (altså asjett, skål og kopp - ikke service-service liksom)derfra. Helt nydelig!

    Tenk at dere venter på verdens heldigste barn... ja, for jeg vet jo at mannen din er knallfjong og; må jo det når han er gift med deg :)

    SvarSlett
  2. Ååå, Maianne.....
    Du er verdens søteste Marianne, det er det ingen tvil om!!
    = D

    (jeg gjetter lille herr Kaspersen er ganske så heldig også ;)

    SvarSlett

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!