søndag 11. september 2011

Albert Åberg og jeg...

Jeg skal bruke heeele søndagen på å leke flittig student.
Jeg skal lese og gjøre meg kjent med de forskjellige dataverktøyene og kanskje begynne på en oppgave og forberede meg til ukas skoleuke.
Etter en ukes ferie henger jeg nemlig litt etter. Bare litt, heldigvis....
Jeg måtte bare plukke inn noen av de 300 eplene vi har fått på trærne først!
Og de kan jo ikke bare ligge i posen sin på benken, så da må jeg bare finne en oppskrift på eplegelé og lage det først. Og kanskje en eplekake...
Etter det skal jeg bare rydde kjøkkenet OGSÅÅÅ skal jeg leke flittig student.
Jeg tror bare jeg skal sett på en klesvask først. Og etter det er det vel straks klart for middag.... Og så er det jo lurt å gå og stemme idag!

Enda godt pappa'n til Albert ikke bor her...
Han ville blitt innmari streng på meg!

2 kommentarer:

  1. Min lille frøken på fire, siterer pappan til Albert ofte....
    Når jeg skal bare.......

    Klem.

    SvarSlett
  2. Jeg kan tenke meg det er en veldig streng og veldig søt frøken akkurat da ; )

    (ellers bare veldig søt!)

    SvarSlett

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!