mandag 20. juni 2011

Når man er en...

...gledersegtilåblimormorigjen-mor, da skaffer man tydeligvis det dattera noen gang har nevt hun vil ha til Lille Gull.
Jeg har spurt om kanskje supereffektivmor kan strikke en Marius-body til Noen etterhvert. Jeg mistenker at supereffektivmor ikke synes det å strikke en liten body med enda mindre lus er effektiv nok bruk av tiden, derfor lå det en ferdig kjøpt Ugly-body på bordet da jeg kom hjem fra lørdagsjobb i helgen. (det skal også nevnes at hun liksågodt hadde vaska huset for meg også...)
For den kan jo vaskes på 60 grader, veldig lurt og veldig effektivt! Tydeligvis...
For en fryd! Noen kan bare glede seg!!

Jeg har også tipsa dama om at Noen ønsker seg en genser og hettejakke fra Drops Design, og dette er jo allerede påbegynt... Så klart er det det.
Dette har fått meg til å tenke... Kanskje jeg skulle begynne å nevne Kili senga Noen skal få, bare sånn i tilfelle?? ; )

3 kommentarer:

  1. gledersegtilåblimormor-mor har sikkert ikke noe i mot at du nevner senga heller :)

    Ønsker meg også en slik body og en slik kjole osv...

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har en mamma som gleder seg så fælt:) Men du er flink du også da. Det må du ikke glemme. Vi har ingen bestemødre som kan strikke småtøy til vår lille skatt (når h*n kommer) men jeg går i en strikkeklubb og der har damene strikket masse til både vår og til barnehjemmet i Colombia. Kan si jeg er litt rørt ja.
    Håper det går fort for dere. Og det håper jeg ogs for Ellinor og oss. Lei av å vente ja.
    Håper kvelden din er fin.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Søtnos!
    Jeg er så glad for at du fortsatt henger med, selv etter min relativt lange pause :)
    Hva skjer hos deg for tiden? Jeg tenker på deg skjønner du. Du er jo en av mine absolutte favoritter og jeg kikker innom hos deg både titt og ofte!
    Send meg et pip :)

    SvarSlett

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!