onsdag 2. mars 2011

Jeg -en klatrer?

Jeg er ingen typisk klatrer...
Jeg er ingen typisk atlet idet hele tatt faktisk!
Jeg har satsa friskt og kjøpt meg fin-fint treningstøy -som fortsatt ligger i handleposen...
Men det er ikke dette det handler om nå....
Nå handler det om å klatre på en liste, av typen venteliste sådann.
Man er godkjent, registrert, klappet og klar i den bunken i det landet som betyr aller mest om dagen!

Til og begynne med var vi nr 15 på lista, men ikke en måned etter engang er vi nr 13!
To plasser opp på en liten måned?? Det skulle'n aldri trodd...
Nå er vi nok ikke like heldige hver måned, det går sikkert noen måneder til neste gang man klatrer en plass.
Det blir litt sånn som med treningstøyet. Klampen i bånn med det samme for så å bråstoppe og stå på stedet hvil...

6 kommentarer:

  1. Ja, du - nå er det spennende tider... Hvor lang er ventetiden på Sri Lanka?

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du titter innom da, Ellinor!
    Regner med 2-3 år...
    Så jeg trenger ikke å holde pusten riktig ennå ; )

    Jeg tror av en eller annen grunn at det kommer til å gå fortere, men det gjennstår å se!

    SvarSlett
  3. Åh, så spennende!
    Følges et køsystem slavisk som i Kina, eller er det slik på Sri Lanka at de matcher hvert barn med en passende familie?

    SvarSlett
  4. Det er hovedsakelig et køsystem. MEN om biologisk mor ønsker seg noe spesielt for barnet sitt og la oss si nr 7 på lista oppfyller de kriteriene, ja da får nr 7...
    Så heeelt slavisk er det ikke.

    Og om nr 1 på lista har barn fra før, men ikke nr 2, da kan nr 2 bli prioritert.
    Det sies at Sri Lanka prioriterer barnløse, men hvor mye hold det er idet, vet jeg ikke...

    Vi får bare veeente = )

    SvarSlett
  5. Jeg vil nå si at din form for klatring krever sin kvinne i enda større grad enn en ordinær klatrevegg :)
    Vi har et vennepar som for få uker siden fikk telefonen de har ventet på i nesten to år og om fire uker sitter de på flyet til Sri Lanka for å hente en fremtidig Brann-supporter! Det er så vakkert og flott og jeg gleder meg til dere får oppleve det samme :)

    Klem til fjonge deg!

    SvarSlett
  6. Hva?
    Vet om noen fra Bergen som dro idag = )
    Og attpåtil kom enda en tildeling igår, så nå er vi nr 12!!
    Hurraaa!!! = D

    SvarSlett

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!