søndag 27. mars 2011

Hils på Vente!

Før det O Store 30årslaget snakket jeg med en god kollega fra den gamle jobben.
Hun spurte hva jeg ønsket meg og det eneste jeg egentlig ønsket meg, var godkjenning fra Bufetat.
Dette kunne selvsagt ikke søteste B gjøre noe med, så kom jeg på denne Mailegkaninen jeg har gått og sendt lange blikk på en butikk i nærheten. "Den ønsker jeg meg", sa jeg, "så hvis du har noen å spleise med er den et godt alternativ. Om jeg ikke får den til bursdagen, skal jeg hvertfall kjøpe den når vi blir godkjente! Ho skal hete Vente og skal vente sammen med oss!" sa jeg.

Søteste B spleiset ikke med noen. Søteste B bekreftet bare at ho er den søteste og snilleste B jeg vet om!


Takk B, for verdens fineste Ventevenn <3

1 kommentar:

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!