onsdag 11. november 2009

Enda flere loppiskjøp....

På lørdag dro jeg avgårde igjen! Møbelloppisen åpnet halv ni og jeg var ute i god tid. Det var enda godt, for når jeg kom var det flere som hadde griska til seg ting allerede! Ingenting av det jeg er ute etter heldigvis... Jeg kom meg inn og rota litt rundt og plutselig, som lyn fra klar himmel og julekvelden på kjærringa, sto det der altså en så innmari søt bebiskuveseng!!
Jeg tenkte at her må man handle raskt og huka tak i den gamle mannen som bestemte prisene der ute. Jeg kan være veldig så søt og sjarmerende og det funker hver gang på loppis! Jeg spurte pent hvor mye han skulle ha for senga og da skjedde dette: han tok meg på magen (utenpå jakka riktignok) og sa "jaså, hehe... Du skal få den for femogtjue kroner siden du må pusse og male den, hehehe".
WHAT?? På finn ligger de jo på 1500-2000 kr, så jeg lo høyt hele veien hjem. Enda godt mageflesket kan komme til nytte innimellom = D (for gravid er jeg jo ikke...)
Det var ikke bare senga jeg fikk stappa inn i bilen. Jeg fant også et lite, søtt bord der plata kan dras fra hverandre og under der er det et oppdelt rom til småting. 25kr for dette også!
Haha, det lønner seg å handle av gamle menn som syns det er flott med unge jenters interesse for å ta vare på det gamle!
Det er en viktig huskeregel!!

2 kommentarer:

  1. Hei, Janne! Takk for hyggelig hilsen:) Wow! For en flott seng!! Det var litt av et kupp, ja!?

    Ønsker deg en fin start på en ny uke!! p.s. nydelig blogg du har:)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. 25,-!!! Rått :) Jeg har en maken seng og betalte 300 for den på Finn :) Godt kjøp det også

    SvarSlett

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!