søndag 8. mars 2009

Våren er igang!

...men ikke hvis man titter ut av vinduet. Våt snø har lavet ned i hele dag, men jeg lar meg ikke lure! I går var jeg nemlig på årets første loppis = ) Og loppis betyr vår. Og ikke nok med det, jeg tror jeg jaggu gjorde årets loppiskupp allerede! Noe jeg har sett etter lenge, lå plutselig som en åpenbaring midt blandt skåler og kopper og små figurer:

Et nydelig sett med speil og børster, til 15 kr!! Jeg har ledd siden!! Finner ikke no sølvstempel på de, men det er ikke så nøye for meg... Så lenge de pynter opp, er jeg fornøyd.
Har pussa de litt, men tror de trenger enda en omgang. Og jeg gleder meg til neste loppis!!
I år har søstra mi og jeg en ny strategi. Vi har skrevet liste over alt vi kommer på som kan være kjekt å ha eller som vi vet vi skal bruke til no og har den liggende lett tilgjengelig. Det er lett å gå i surr når man står der midt blandt gamle damer med spisse albuer...
Så nå kan snøen bare smelte bort en gang for alle og slippe til sol, hestehov og loppis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!