onsdag 18. mars 2009

Ønskehuset...

Det er ingen hemmelighet at jeg ønsker meg større hus. Det er heller ingen hemmelighet at jeg vil at vårt neste hjem skal være et gammelt og sjelfult hus med stor takhøyde, doble skyvedører og rutete vinduer, stor frukthage med rådyr som tusler rundt på morgenkvisten og kanskje med et par høner som legger ett egg til hver av oss. Og så må jo huset ligge litt landlig til så klart, vekk fra så mye biler og kjas og mas. Det er det jeg ønsker meg!
Og nå har jeg funnet det!! Det er så helt perfekt på de aller fleste måter, litt arbeid må jo påberegnes... Stort og fint, og i disse finanskriser, satt ned til vår prisklasse. Til min store sorg er ikke mannen i huset enig. Så klart. Han har det fint nok her vi bor nå. Så klart! Og jeg må bare sitte å se på drømmen om det perfekte huset smuldre bort til ingenting. Og det er faktisk litt trist...
Sjokolade hjelper ikke denne gangen dessverre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!