fredag 20. februar 2009

Ting jeg ønsker meg.....

Siden jeg kjøpte brudekjolen min, har jeg vært fast bestemt på at den ikke skal selges. Den er jo så søt!! Ikke har jeg hjerte til å bare la den henge i skapet heller. Så jeg ønsker meg en skredderbyste! Den skal stå på soverommet med kjole og tilbehør å være en påminnelse om den deilige dagen vår...

Jeg ønsker meg også gamle perler... Det er noe av det vakreste jeg vet om! Perlekjeder som tydelig er blitt brukt igjennom et langt perleliv og som kanskje bærer på hemmeligheter jeg aldri får vite. Det ønsker jeg meg!



Lenge har jeg gått og ønsket meg et lite vitrineskap til å ha på badet vårt. Med stor overbevisning har jeg snakket varmt og ofte om hvor fint det ville blitt på badet med et sånt skap isteden for hylla vi har hatt. Og i gått kveld dro vi endelig av sted og kjøpte et skap!
Det har blitt så fint!! = )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!