fredag 6. februar 2009

Inspirasjon til begeistring og besvær!


Etter å ha lagt på sofa'n i nesten 3 uker, proppfull av feber, har jeg jo fått med meg ett og annet godt tips, nydelig bilde eller strålende idé. Hjernen har selvfølgelig begynt å jobbe og allskens nye bilder har vokst i hodet mitt!
Hadde vi bare hatt større hus med masse rom, kunne jeg gjerne begynt med det samme! Jeg ser for meg et nydelig jenterom med sommerfugltapet fra Harlequin og med et stort, nydelig innredet dukkehus, jeg ser for meg møbler jeg vil ha og pusse opp, ting jeg kanskje finner på loppis snart som gjør hjemmet mitt enda finere og jeg ser for meg allverdens av tid til å gjøre alt dette. Men ALL verdens tid har jeg jo ikke, og ikke har vi brukt for no søtt jenterom med rosa sommerfugltapet heller. Men dukkehus har jeg begynt på! Riktignok ikke et så stort og flott som jeg ønsker meg, men en får begynne i det små. Og det blir veldig kost!
Fornøyd med enda en ny hobby.
Har bestilt meg en ny bok nå også, Sjarmerende gjennbruk, og jeg gleder meg til å få'n! Hjernebarken kommer til å knake når jeg igjen drømmer meg bort i allslags nydelige prosjekter, og igjen vil fortvilelsen over for liten tid komme krypende... Men det er greit, så lenge ideene er der! Det klør i fingrene etter å ta fatt på et møbel med pussepapir og malekost, men ingenting er tilgjengelig for oppussing i hjemmet om dagen. Heldigvis har jeg en venninne som har flytta inn i nytt hus og som trenger hjelp til både det ene og det andre! Veldig snart blir en helg satt av til pussing og maling og tapetsering og... MORO!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!