onsdag 25. februar 2009

Mens vi venter på våren....

Det er ikke bare perler jeg er spesielt begeistra for. Peoner er også noe av det aller peneste jeg vet om! Jeg har et bedd fult, men i høst flytta jeg de til en annen plass å de ikke forsvinner i garasjebygginga. Nå går jeg og venter i spenning på at våren skal komme og håper, alt jeg kan, at de har tålt flyttinga!! Her er noen bilder mens vi venter...



Åååå, så pene.....

Jeg ønsket meg egentlig peoner og ranukler i brudebuketten min, men siden det var utenfor sesongen for begge to, ble det store, gammeldagse roser isteden. Veldig pent det og altså,
men det var litt synd at jeg ikke fikk disse peonene mine...
Har isteden ranukler i vase på bordet til stadighet!
Hvordan du enkelt kan brette papirpeoner, finner du på
denne siden.
Tips: Bruker du lange middagsservietter og runder de kraftig,
blir det som en peon. Bruker du litt over halve middagsservietten og klipper den litt mindre rund, blir det som en nellik.
Uansett veldig fine!!
Jeg lagde hvite nelliker og satt de fast med ståltråd i isoporball og brukte som dekorasjon i en trapp i bryllupet vårt = )

Her er noen bilder fra ranuklene i stua



I hagen er det masse småblomster som spretter opp både her og der når sola begynner å varme. Gresset vårt er helt blått av perleblomster! Knopper er utrolig søte og det er lissom noe uskyldig over de. Og så fort det begynner å spire, er jeg ute med kamera og knipser i vei! Her er noen bilder fra hagen i fjor

1 kommentar:

  1. Nydelig Janne, og som jeg gleder meg til våren.. :-)
    KLem, Sofie

    SvarSlett

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!