tirsdag 14. oktober 2008

Endelig gift!

Nå som jeg er endelig gift hadde jeg tenkt å gjøre noen små forandringer.
Det å leve sammen med Snorre blir ikke store forandringen i seg selv, så derfor må det andre ting til...
Fast jobb har jeg jo fått meg, så den er i boks. Vurderer en hårklipp, men er usikker på om jeg er klar for å klippe bort krøllene mine. Skulle gjerne ha fornya garderoben og vært strålende nygift hver dag, men bryllup koster! Så for å starte på den sikre siden har jeg bestemt meg for å blogge = )
Etter et halvt år med intens bryllupsplanlegging og leting etter inspirasjon, har jeg så klart fått masse ledig tid som jeg må forvalte på en hvertfall halvfornuftig måte. Derav litt skriving om hva som skjer og annet prat. Satser alt på at mitt liv som kone skal bli enda bedre enn før!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hurra for deg!
Det er jaggu stas med hyggelige kommentarer!!